maandag 21 januari 2013

Weekmenu 4

Wat vliegt de tijd toch! Alweer een week voorbij. Gelukkig heb ik vorige week al bedacht wat ik deze week op het menu ging zetten dus ik kan het zo overnemen.
Deze week staat het kookboek Goed Eten van Dorien Knockaert centraal. Ze heeft ook een erg leuke weblog Jonge Sla. Ik volg die site graag, want ze schrijft erg leuk en heeft vaak goede ideeën.
De week is begonnen met sneeuw, sneeuw, sneeuw! Echt winter dus en dan laat ik me wel wat inspireren door te kiezen voor verwarmende, troostrijke maaltijden die me door deze koude dagen helpen.


Weekmenu 4:

Maandag 21 januari: Duiveltjeskip zonder kip

Dinsdag 22 januari:  Fettucine met spruitjes, rozemarijn en pijnboompitten*

Woensdag 23 januari:  Eiercurry met gebakken rijst en naanbrood*

Donderdag 24 januari: Zuurkool-ovenschotel

Vrijdag 25 januari: Pasta-party

Zaterdag 26 januari en zondag 27 januari: geen planning vooruit!

* Gerechten uit Goed Eten van Dorien Knockaert

Geen opmerkingen: