maandag 18 februari 2013

Weekmenu week 8

Afgelopen weken was ik wat slecht in het vooruitplannen. Maar daar ga ik toch weer verandering in brengen. Deze week geen kookboek dat centraal staat, want het is krokusvakantie. Ik pas het weekmenu dus aan aan onze plannen voor deze week.
Vandaag stond de orthodontist op het programma. Niet direct een feest zo aan het begin van de vakantie, maar dat moet nou eenmaal gebeuren. Dat betekent ook zacht eten vanavond, omdat een van allen vast wel een nieuwe draad of zo heeft gekregen en pijn aan zijn of haar gebit heeft.
Dinsdag tijd voor een wat uitgebreidere maaltijd, omdat we geen plannen hebben voor de dag. Maar dat kan nog veranderen natuurlijk.
Woensdag gaan we de hele dag weg en met onze vrienden wokken.
Donderdag nog geen plannen dus misschien weer wat uitgebreider koken.
Vrijdag wordt mijn vader 80 jaar en daar ga ik een taart voor bakken. Een mooie en lekkere taart, want hij is dol op zoetigheid en ik niet zo. Daarom zelf bakken want dan kan ik zelf bepalen hoe de taart gaat worden. Verder een normale dag.


Maandag 18 februari: Penne met sperzieboontjes en tonijnsaus

Dinsdag 19 februari: Gebakken aardappels, halloumi of vleesje, spruitjes, witte bonen en vrolijke salade

Woensdag 20 februari: Wokken met vrienden

Donderdag 21 februari: Bonen met kokossaus uit Zanzibar*

Vrijdag 22 februari: Zelfgemaakte pizza

* Uit het kookboek: World Food Café : Vegetarische recepten uit de hele wereld / Chris & Carolyn Caldicott

Geen opmerkingen: