vrijdag 15 februari 2013

Vrolijke vrijdag

Einde van de werkweek. Geen toetsen meer op school. Even geen wekker in de ochtend. Voorjaarsvakantie!

Om dat te vieren eten we vanavond Diner Ikea: wraps met zalm en hartige kaasmuffins van het welbekende Zweedse concern.
Heerlijk kunnen de kinderen en ik zelf onze wraps maken van Tunnbröd, Gravad Lax, Sås en ijsbergsla. Daarnaast had ik in de oven gezet de kaastaartjes van Ikea: Paj Ost. Dat rook zo heerlijk door de kaas in de oven en ze waren mooie kleine, warme hapjes bij de koude wraps. Echt zo'n maaltijd om het weekend mee te beginnen en helemaal om de vakantie te beginnen.

En wat het allerleukste is: ik voel me niet schuldig dat ik niet zelf onze maaltijd heb gekookt. Ik voel me niet schuldig dat het misschien niet zo'n enorm verantwoorde maaltijd is. Ik voel vrolijk!

En om deze vrolijke vrijdag helemaal vrolijk af te sluiten:

Geen opmerkingen: