dinsdag 11 september 2012

Weekmenu begonnen

En weer zet ik een stap in de goede richting. Sinds vorige week maak ik voor het weekend een weekmenu voor de week erna. Ik speur op internet op de folders van de supermarkten en gebruik de aanbiedingen in mijn weekmenu. Het is niet moeilijk en best prettig eigenlijk. Ik hoef niet meer na te denken wat we gaan eten als ik thuiskom uit mijn werk. Ik hoef geen boodschappen meer te doen. Ik koop niet meer zonder naar de prijs te kijken. Aan alle kanten een win-win-situatie dus! De kinderen vinden het ook prettig om te zien wat ze gaan eten die avond als zij thuiskomen van school. Nog meer win-win dus! Ik heb het menu geprint, in een fotolijstje (Ikea "Finlir" voor € 9,99 p.st.) gedaan en in de keuken gezet.

Deze week hebben we dit weekmenu:


Geen opmerkingen: